Tidsfördriv, längesen sist!

Ditt namn? - Det vet mina närmaste :)
Hur svarar du i mobilen? - Hallå? Eller med mitt namn om det är något nummer jag inte känner igen.
Vem ringde du senast? - Älsklingen :)
Sov du ensam inatt? - Ja, det var ovant och ensamt och tråkigt :(
Vad gjorde du kl 08 imorse? - Körde bil på jobbet.
Vad gjorde du för 15 min sedan? - Ungefär det jag gör nu :P
Det sista du sa högt? - Det kommer jag inte ihåg.
Det senaste någon sa till dig? - Typ "Orkar du inte gå för att du har skavsår på fötterna" eller nåt sånt :P
Vad ha du druckit idag? - Vatten och mjölk.
Vad var det senaste du åt? - Makaroner och Korv
Vad är det för färg på din ytterdörr? - Brun
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nja, jag vet inte. Man måste nog lära känna varandra lite för att bli kär :)
Drömmer du mardrömmar? - Ja, det händer. Var dock längesen nu och hoppas jag slipper.
Humör just nu? - Faktiskt ganska belåten. Lite trött och slö, men det är nog fint.
Favoritgodis? - Choklad.
Sommarplaner? - Jobba, Malta med älskling, kanske Gatufesten. Vet inte riktigt.
Hur många kuddar sover du med? - Har väl 6 stycken i sängen, men någon åker ner på golvet. Har väl bara en under huvet :)
Morgon eller nattmänniska? - Jag är nog en nattmänniska, gillar inte att kliva upp. Ska vara om jag fått sova ut då.
Har du dåligt morgonhumör? - Nä, det tror jag inte.
Är du kittlig? - Lite kanske.
Snarkar du? - Jag har gjort, hör aldrig av nån att jag gör det nu iaf :)
Stjärntecken? - Tvilling
Längtar du mest efter just nu? - Att få mysa och åka till Malta med min underbara pojkvän!
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? - Då skulle det vara Morfar och Linus!
Vad luktar det just nu om du sniffar lite? LDB hudlotion.
Saknar du någon nu? - Ja, jättemycket. Min gosegris!
Snus eller cigaretter? - Nä, usch. Inget. Men snus drabbar ingen annan, cigaretter är äckligt som fan och stör folk omkring.
Vill du ha barn? - Ja, det vill jag.
Längtar du till din nästa födelsedag? - Nä, det kan jag inte påstå :P
Är du blyg? - Inte det heller.
Syskon och deras ålder? - 16 årig syster.
Är du modig? - Det beror ju helt på vad det är man ska vara modig i.
När drack du öl senast? - Var väl för nån vecka sedan i Bulgarien :)
Vad har du för planer till helgen? - Då ska jag jobba och sen kommer darling :D
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? - Det är väl inget fel med 20?
Är du sugen på något nu? Jajjamen!
Brukar du bada i sjöar om somrarna? - Jag vet inte, är nog ganska dåligt med det.
Vem får en kram? - Familj och släkt.
Vem får en puss? - Den jag älskar att pussas med :)
Sprit, cider, vin eller öl? - Lite av varje, är inte så mycket för såntdär.
Kan du baka bullar? - Ja.
Katt eller råtta? - Katt, men små söta råttor är ju gulliga :) Hamstrar iaf.
Hund eller katt? - Båda.
Födelseår? - 1988
Hur lång är du? - 1.75m
Senast kramat: - Pälskling innan han åkte hem.
Senast pussat: - Samma där.
Oskuld?- Nej.
Senast haft sex med: - Min pojkvän såklart!!
Spelar du något instrument? - Nja, Piano kan jag väl litegrann.
Dina första tankar när du vaknar: - Det beror på vad jag ska göra under dagen.
Är du hungrig? - Nej, lite småsugen men jag ska stå emot :P
Vart befinner du dig just nu? - I min säng.
Biter du på naglarna? - Nej.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? - Svarta
Är du bra på? - Kan inte någon annan svara på det? Jag vet inte :(
Har du några husdjur? - En hund.
Vad heter din morfar och mormor? - Gunnar och Ingrid
Vem vet mest om dig? - Jag :)
Ditt mål i livet: - Ja, jag vet inte. Tar det som det kommer :)
Rädd för? Mörker
Har du någon vän du känt i 10 år? - Ja :)
Har du körkort? - Japp.
Pepsi eller Coca Cola? - Båda går fint :)
McDonalds el. Burger King? - Har aldrig ätit på Burger King.
Sjunger du? - Ja det gör väl alla nångång? :P
Vad har du för skostorlek? - 39-40.
Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? - Nej
Vill du gifta dig? - Ja, det vill jag.
Är du en hälsogeek? - Nej, men vill vara ibland.
Kommer du överens med dina föräldrar? - Ja.
Din hårfärg? - Blond
Skorna du hade på dig idag? - Vita
Grönan eller Liseberg? - Aldrig varit på Gröna Lund.
Vad sover du i? - Trosor, ibland även T-shirt.
Kläder du hade på dig idag? - Jeans och T-shirt.
Favoritfärg på kläder? - Svart men även lite färger :)
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? - Det jag har duger bra :)
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? - Det är inte så mycket. Handlar kläder sällan.
Tatueringar du har? - Inget sånt.
Piercingar du har? - Ears?
Har du glasögon? - Ja.
Hur ser din plånbok ut? - Den är svart.
Din perfekta Pizza? - Calzone Capri med Bearnaisesås från Vagabondo! Absolut bäst.
Randigt, rutigt eller blommigt? - Alla, men minst randigt.
Favoritårstid? - Sommar :)
Favoritdjur? - Tycker om nästan alla djur. Jag är djurvän!
Favoritparfym? - Många såna också :)
När ska du festa nästa gång? - Säkert när vi är utomlands :)
Vad köpte du senast? - Mjukglass.
Hur mycket pengar har du? - Ganska lite nu med tanke på alla utlandsresor.
Hur svarar du i telefonen hemma? - Dit ringer det väldigt sällan, men hallå eller mitt namn.

Sådär, då har man gjort det här också. Fyfan, tog ju hela kvällen. Nu är det bara att lägga sig och sova då :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback