Sommar och sol

Nu var det ett tag sen!

Men jag är hemma nu iallafall och har börjat jobba. Tråkigt men vad gör man!?

Har jobbat idag, gick väl bra. Varit ute och gått en långpromenad ikväll så nu är jag nyduschad och väntar på att älskling ska ringa :) Sen ska jag väl bara se på film kanske och sen sova så jag orkar jobba imorn med :(

Funderar även på om jag ska ta och köpa mig en resväska eller inte. Dom är ju så satans dyra, men vi får se. Ganska välbehövligt ändå :/

Träffade även min lärare som jag hade från ettan till fyran när jag var ute och gick :) Det var kul, synd att man inte har tid att prata lite mer. Det skulle vara trevligt! Hon var den bästa läraren jag haft och det tror jag att alla andra som gick i min klass håller med om :)

Nä, nu ska jag göra nåt vettigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback