Midsommarafton!

Glad midsommar!

Nu sitter jag hemma hos farmor och farfar och är proppmätt! Jag mår riktigt illa. Funderar på om jag ska åka hem snart, ska ju upp 06.00 imorn bitti så jag tänker lägga mig tidigt ikväll :) Ska bli skönt att ha hela huset för sig själv hela helgen =) Jag vill vara ensam, eller helst tillsammans med älsklingen men är inte han med så föredrar jag ensamheten tror jag :/ Kanske är lite konstig men det är så skönt att kunna göra vad man vill utan att ha någon i närheten.

Har åkt lite gummibåt tillsammans med min kusiner, min syster och min hund :) Han är så söt när han sitter där i lillbåten med mig :)

Nu ska jag gå ut och se vad folket gör, sen ska jag dra hemöver. Ha en bra kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback