Kroppskomplex!

Jag hittade in på en sida och känner mig bara tvungen att citera ett inlägg. Så här kommer det :)

"En sak förstår jag inte och jag har egentligen redan avhandlat det. Men i stil med dagens tjejtidningar tänker jag ta upp det igen.
Kroppskomplex. Åter och återigen hör man historier om tjejer, ja iaf främst tjejer som har en massa ideér för hur de ska dölja sina kroppsdelar när de har sex. De har en kudde över magen, sovrummet så nersläckt att de knappt hittar sina egna kroppsdelar mm mm mm mm. Och jag kan bara inte förstå det! Och många män med mig. Dessutom är det så sjukt osexigt! och det börjar sprida sig till killarna.
igår läste jag en artikel i aftonbladet om att maggördel börjar bli populärt hos männen i Hollywood för att dölja ölmagen. Herregud säger jag bara!

Så nu ska jag berätta den krassa sanningen för er därute. NI HAR FEL! Har man kommit så långt att man har plockat av sig alla kläderna, fortfarande grovhånglar, killen har två fingrar upp i fittan på en eller varför inte ansiktet där nere så spelar det ingen roll om ditt arsle är stort som ett land i afrika, dina lår dallrar som en bryllépudding under en jordbävning, ditt gäddhäng skulle kunna få dig att flyga om du viftade det minsta på armarna och din mage mer påminner om en gravid blåvals.
Det har han redan räknat ut! Han har redan fattat att du under kläderna inte är någon Jessica Simpsson i Dukes of hazzard, ingen Julia Roberts i Pretty Woman eller någon annan flugviktare till kändis. Och han tycker fortfarande att du är sexig och den han vill ligga med!

Män vet faktiskt också att nästan alla kvinnor har celluliter, fast de flesta av dem vet fan inte vad det är! Ja om inte en av deras föredetta neurotiska flickvänner pekat ut dem för dem. Så de spelar heller ingen roll! Och vem fan har tid att fundera över sånt här när de knullar? När njuter ni? Och hur tror ni er partner känner sig?

Däremot, har ni klämt ner er i en magrödel i size 0 som fått er att tuppa av kortare stunder under kvällen pga syrebrist, stoppat bh;n full med 75 par extra tjocka ullstrumpor, tagit på er ett par 5 nummer för små strumpbyxor med extra inhållande stöd och lindat in gäddhänget i gladpack. Ja då kommer ni att få problem! För allt det ni dolt kommer då att ramla fram. Och det skulle ju se rätt sjukt ut!

Jag är heller ingen flugviktare på 50 kg. och beskrivningen ovan stämmer bra in på hur jag känner mig ibland. Men ALDRIG när jag knullar! För jag vet att just då är det mig, min kropp och mitt huvud de vill ligga med och jag behöver inte fundera. Och tänk på killarna. De har det betydligt värre än tjejer. Det som betyder något hos dem, som storleken på deras kuk ( ja beroende på vilka krav deras partner har) är dolt. Där kan man få sig en riktig överraskning. Så sluta sjåpa er och släpp lös! Njut och inse att er partner vill ha just er! "


Jag känner igen mig i det som skrivs, jag har också väldiga komplex över min kropp. Men jag bryr mig inte det minsta om det när jag och min pojkvän har sex, han älskar väl mig ändå. Eller?

Så nu får det vara nog. Jag måste lära mig att älska mig själv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback