Bah!

Jag är helt yr! Har sovit nån timme nu och ska iväg på jobbet snart igen.
Man ska nog inte sova på dagarna, vilka sjuka drömmar jag har haft. Jag vet inte ens vad som är verklighet längre, nu känner jag mig helt borta i huvet. Den här helgen har verkligen inte varit annat än skit, min oturshelg verkligen.
Trodde att det skulle bli skönt att få vara hemma ensam men det har bara varit massa konstigheter som konstiga drömmar, glömma-kastrull-på-spisen-i-två-timmar, det rullar blåbär över hela köksgolvet OCH jag misslyckas totalt med pajen, det var som att äta mjöl med sked.. AAHHH! Jag spyr bara jag tänker på det. Upp på det så har jag varit gigantiskt trött hela helgen och jag gillar inte alls stället jag är och jobbar på nu.

Det ska bara väldigt skönt att åka bort ett tag nu efter det här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback