Tisdag

Idag har jag jobbat och slitit, har inte varit så nyttig som jag hade tänkt vara idag då jag stoppade i mig några kanelmuffins till lunch, haha!
Sen när jag kom hem och hade slutat slängde jag mig i poolen och bara njöt, la mig sedan i solen och läste en bok efter att jag och min syster hade ätit gräddstuvad pyttipanna :) Det var faktiskt skitgott! Somnade lite i solen och när man då sedan vaknar mår man ju inte direkt bäst, helt yr och varm så jag gick in och la mig en stund. Tro inte att jag somnade där heller för all del. Jo, och vaknade två timmar senare. Så nu mår jag mest bara illa och känner mig konstig.....

Ska kolla klart på Heartbreakers nu som jag försökt se i flera dagar.

Älskling, du är det bästa som finns!


    

Detta är kort från när vi badade med Delfiner på Malta för exakt en månad sen. Den 29/6-2008 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback