Min lediga dag...

Den försvann ju ganska fort! Jag har så jävla mycket saker som jag vill och måste göra. Och idag hade ju varit ett bra tillfälle att försöka få tid till det.
Men nejdå, som vanligt ringer nån jävla idiot som för övrigt inte har fattat att dom INTE ska ringa hem till mina föräldrar utan till min mobil om det är mig dom vill ha tag i, och frågar om jag inte kan jobba ikväll för "det har kört ihop sig". Vad jag har fattat så är det ett jobb på ca.20 minuter som har kommit till och det klarar dom inte av på 4 pers, utan måste ta ut en till personal. Vilka jävla knölar det finns alltså..

Igår blev jag så less på att dom inte kan ringa till MIG om det är mig dom vill ha tag i utan dom ringer på hemtelefonen, där jag inte alltid är heller, för då vet dom att det alltid är nån som svarar, så jag strök bort hemnumret från listan för att slippa just detta. Det hinner inte ens gå EN dag förrän dom gör likadant igen.
När jag var utomlands hade dom ringt hem och väckt mina föräldrar klockan sju på morgonen flera dagar och frågat om jag inte kunde jobba. FÖRBANNELSE!
Kan dom inte bara fatta att jag inte vill jobba nå jävla extra och att om dom ringer på mobilen kan jag avgöra själv om jag vill svara eller inte!!!

Så nu ska jag jobba ikväll! Kommer förmodligen få nå konstigt jobb som jag inte har en aning om vad det är, för jag börjar då alla har åkt iväg så jag har inte en chans att få fråga nåt om det skulle vara så. Plus att dom säkert kommer ge mig allt jävla skit bara för att dom själva inte vill ha det.

Det är inte en rolig arbetsplats längre, det finns ingen glädje där längre. Jag tycker bara att alla verkar less och sur och det är som flesta också. Varför kan man inte byta jobb om man vantrivs så jävla mycket.
Igår när jag kom, hade jag ju varit borta i två veckor för jag skulle utomlands. När jag kommer dit så kommer det in 3 personer när jag står där inne själv. Det var knappt så nån av dom ens sa "hej". Då börjar man fundera på om det är mig det är fel på eller om alla mår så fruktansvärt dåligt så dom inte ens kan vara lite trevliga mot andra.
Jag ska jobba sommarn ut, det jag har på schemat och inte ta på mig nåt extra om jag inte själv får välja, sen ska jag dra härifrån. Så kan dom sitta där och sura för sig själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback