Ledig!

Skönt att vara ledig! Även om den här dagen har gått relativt bra om man bortser från allt strul på apoteket så har allt gått bra. Men när alla som haft semester kommer tillbaka och ska börja jobba är det inte roligt att sitta där som vikarie bland sura och trötta människor som inte har en aning om vad som hänt och som absolut inte vill jobba! Varför byter man inte jobb om man vantrivs så mycket? Jag tror inte att det är bra att jobba på samma jobb med samma sak i hela sitt liv. Näe, livet är för kort för nåt sånt!

Hade tänkt gå ut och gå en sväng efter jag slutat men hade så ont i huvet så det blev inget. Nu har jag ätit och då känns det lite bättre. Kanske orkar gå senare.

Imorn ska jag iallafall sooova ut!

Jag saknar dig!


                                                                                                                                                                         



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback