Lead me there...

Jag vet inte vad jag ska säga, jag vet inte vad jag ska göra.
Varför blev det såhär?
Hur ska jag orka?
Orkar du?
Kommer vi klara det här?

Så många frågor, så många svar jag inte vill ha men ändå söker. Vad gjorde jag för fel? Varför ska det alltid vara jag som inte räcker till? Jag önskar ibland att jag inte existerade, eller att jag var något annat, någon annanstans där jag var ovetande. Hur mycket jag än glömmer, förtränger och raderar kommer allt tillbaka då det är som minst välkommet. Vet inte om jag ska vara arg eller ledsen!? Jag vill att allt ska vara bra, vill inte känna såhär. Ärlighet, ett ord som inte finns, ordet är förstört. Kommer det någonsin att komma tillbaka? Kommer det bli bra? Kommer jag nånsin känna tillit igen? Allt jag gjorde var att älska....min kärlek räckte inte!

Allt var en lögn!




We are leaving for shelter, we are leaving tonight. Something lost and forgotten is rising in search of your lie.
I follow your footsteps, I follow your voice. When it all seems forbidden I follow in need of a choice.
Baby you deny me my reasons to cry. Bring me where im from! How can you expect me to know how to fly?
Lead me there darling, away from what I have become!
I lean on you, precious. I lean on your faith. I trust you my lover and pray that it's still not to late.
It all seems so perfect, it all seems so cold. As the sun's going down I just need to do what i'm told!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback