FYFAAN!

Okej! Nu blir jag snart helt jävla galen! För det första: Varför ska ALLT, och jag menar verkligen allt, gå åt helvete för? När man tror att saker och ting börjar ordna upp sig så kommer det upp nya ÄNNU VÄRRE saker. Jag mår så illa nu och DU äcklar mig nå så jävulskt. Jag fattar inte hur en människa som bara gör livet surt för alla andra ska få fortsätta plåga världen!? Jag blir så jävla less helt enkelt.....

För det andra: Vafaaan är det för fel med min hals? Ända sedan jag vaknade imorse har det irriterat i halsen och det har till och från känts som att jag ska spy. Är jag ovetandes gravid eller är jag helt enkelt påväg att ska bli sjuk? Eller är det kanske du som har lagt nån jävla curse över mig?!

Just nu är jag så jävla less på det mesta så jag tänker bara lägga mig och se på en film och så småningom somna om det går för HALSJÄVELN!


Älskling, jag saknar dig!! Du är mitt enda ljus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback