Snart....

Ikväll fick jag jobba lite på hemtjänsten här i byn.
Jag känner att jag inte alls gillar det där jobbet längre, men som det är nu så måste man ju ta på sig om man kan. Hade ju egentligen tvättstugan ikväll men jag får kliva upp tidigt imorn så jag kan tvätta då.
Tiden går och det är verkligen snart jul nu....igen! Läser att det är många som stressar över det här med julklappar nu.. Jag har varit så jävla smart i år att jag har köpt klart ALLA julklappar för längesen. Tror det var förra månaden eller nåt sånt som jag/vi blev helt klar. Måste säga att det känns sååååå jävla bra!! :)

Mor och Far for ju utomlands dom. Hemma fick vi andra vara. Imorn kommer dom hem och det kommer förmodligen inte ens se lite ut som de som åkte. Då båda har en tendens att dra åt sig alla solstrålar och bli svart som en natt så kan jag bara tänka mig hur de ser ut efter 2 veckor i Dominikanska. Ska bli spännande. Dom sitter på flyget nu och kommer till Arlanda vid 8 imornbitti. :)

Imorn blir det en hektisk dag - MEN, spännande :) Först ska jag upp vid 7 för att skynda mig att tvätta lite, vid tio har vi beräknat att hinna åka iväg till Robins föräldrar för att fira hans mamma som fyller år. Vid 1 åker vi därifrån för att skynda vidare mot Fränsta där mina förlädrar anländer med tåg. Fadern fyller ju också år, samma dag så han ska vi också fira. Därefter, när allt lugnat ner sig med hemkomsten åker vi till farmor och farfar hela högen för att äta middag där. Känner på mig att jag kommer vara så jävla trött innan den kvällen är slut. Men roligt blir det :)

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback