Ooops!

Så var det redan December igen! Vad tiden går fort... På ett sätt så känns det som att det nyss var förra året och jag och älskling låg i hans säng och kollade på Julkalendern, men samtidigt känns det sååå långt borta.
Jag orkar inte skriva om allt som hänt så om det är nån överhuvudtaget som läser den här bloggen så får ni fråga om ni vill veta nåt om flytten etc.

Jag fick ju en present av min kära sambo :) härom veckan.

  Hur snällt som helst :) Det är en julkalender från BodyShop där jag får ett paket varje dag fram till jul. Spännande :D

I paket nummer ett gömde sig : Duschkräm med doften "Moringa", jättegott :)

 


Skapligt spännande att se vad som döljer sig i dagens paket :)

Nu ska jag göra lite frukost. Vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback