Dan före...

Idag fyller Robins bror år :) Grattis!

Upp tidigt imorse, gjorde oss i ordning och for iväg mot arbetsförmedlingen. Robin passade på att klippa sig under tiden. Sen åkte vi till Birsta IGEN för att jag skulle ha en grej och vi skulle köpa ett spel :) Gick faktiskt nästan helt smärtfritt :) Åkte mot Matfors och firade födelsedagsbarnet och träffade lite folk där :) Nu är Robin på jobbet igen som vanligt och jag vet inte vad jag ska göra. Ska städa, diska, packa och greja tills imorn men jag är så trött. Tror jag sover en stund =)

God Jul

Kommentarer
Postat av: Linnea

Riktigt GOD JUL er!!! Julkramar från Linnea, Max och Erik

2008-12-24 @ 13:20:20
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback