5 december 2008

Idag har vi spelat och spelat :) Roligt det är!!

Annars jobbade jag bara en kortis imorse och nu är man arbetslös så ini igen. Fan också.... Ja juste, ramlade ju utav bara helv-te imorse också, ut över hela trappen som nån hade skottat (inte) så fint. Så jag kan gissa att jag kommer vara halvt förlamad imorn när jag vaknar. Gör så jävla ont redan nu... Ash! Tyck synd om mig!!

För övrigt så var det en fotfil i dagens paket :)

 


Faktiskt behövligt då jag inte har någon :)

Ska nog tröstäta lite nu, skulle ha varit på affären också men jag har inte råd att ta bilen och min kropp kan inte gå så jag vet inte, får kanske svälta ihjäl utan godis den här helgen då.. Fuck!




Kommentarer
Postat av: Linnea

Men näää! Vad var det för jävla Pjucko som ställt till de för dig! JAG tycke schitmycke synd om dig.!

Jag klev upp igen för jag kunde inte sova, tänkte blogga av mig lite...nä då funkar inte publishme.se!! Argh!

Skoj att du börjat skriva igen stumpan:) Stoor kram/L

2008-12-06 @ 01:24:01
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback