Torsdag :)

Idag har jag jobbat hela dagen, då jag haft hål och och rast på schemat har jag bara suttit och ringt runt ÖVERALLT, vilket jag gjort sedan i måndags. Jag har ringt på så många olika ställen att nu vet jag inte vet vad jag har gjort överhuvudtaget + att det känns som jag har glömt någonting hela tiden! Baaaahhh!! Det har handlat om jobb, lägenheter och ungdomsmottagningar mm. Jag blir helt yr av allt ringande.

På tal om yr så jobbade jag och Linnea ihop efter lunch idag. Haha! Det är roligt som tusan men vi flamsar på som om det är vi som egentligen behöver hjälp och inte dom som vi ska hjälpa :P
Som min nya underbart roliga och coola vän själv uttryckte det så är det faktiskt ett under att vi inte glömde oss själva eller varandra hos nån gamling idag. Hahaha! :) Men det hade nog inte varit så roligt om jag hade jobbat med nån annan.

En annan sak som hon fick mig att tänka till var på det hon skrev om att livet kan ta en sån plötslig vändning innan man vet ordet av det. Man måste uppskatta det man har mer och som sagt, överraska med nåt fint. Det finns inget bättre än att få känna sig betydelsefull!  Läs hennes inlägg här: http://linneasekgkurva.blogg.se

Jag är såååå sugen på att ta min underbara älskling och flytta till en lägenhet nu :) Jag vill bo med dig! Det skulle passa så bra om jag får jobba extra där i trakterna också, så man har nära och bra.
I helgen har min moster varit så snäll och lånat ut sin lägenhet till oss så vi ska bo där en natt iallafall :) Ska bli så mysigt!!

Nu måste jag ta och packa för imorn åker jag ner och det var så passande att Linnea skulle ner till sin pojkvän också så jag kunde åka med henne istället för att sitta och trängas på ett tåg :) Skiitbra!
Hoppas bara att morgondagen går fort och utan bekymmer och att man kanske kanske kan få sluta liiite tidigare, men det kan man nog glömma!?!



Jag saknar dig hur mycket som helst nu!




Kommentarer
Postat av: Linnea

Heey snyggo!!:) Åååå va glad jag blev av att läsa inlägget, tack gullviva! Ja shit va flummiga vi var....fatta inte att det gick så bra som det ändå gjorde:D Var så najs med sällskap av dig i fredags, vi kan säkert samåka fler ggr oxå:) Hör gärna av dig å berätta hur det gick med lgh'en!!!!!!!!!!

Vore ju kanon om ni flytta till eget:) Stoora kramen så hörs vi snart! PÖSS/Linnea

2008-08-11 @ 19:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback