Nu ni....

Nu ska vi se om jag kanske är tillbaka igen :) Känns som jag har fått lite lugn i kroppen nu och känner mig inte allt för belastad med "måste-göra-det-här-innan-jag-kan-göra-nånting-annat" syndromet.
Jag vet inte vad det är med mig men jag känner så för det mesta nu. Att det är nånting jag har glömt att göra eller att jag vet att jag har massor att göra och då kan jag inte koncentrera mig på nåt annat om jag inte "fixar" det andra först. Skitjobbigt, verkligen!!
Samma grej är det om jag ska åka bort, eller om jag bara ska åka till Robin eller nåt sånt. Jag kan inte lämna mitt hem i oreda och bara låta det vara. Jag måste städa och se till så att allt ligger där det ska och att det inte är stökigt, annars kan jag tamefaan inte leva :S (det här är fan illa). Kanske har jag blivit än mer pedant än jag varit förr!?



Iallafall, sedan sist. Hmm, det är ju aslängesen :O Varför går tiden så fort?

Jag kommer inte ihåg nånting före den 16 augusti. Jag har nog blivit civilagent. Eller var det senildement? Hmmm!!

Meeen:
* Vi har firat min kusin som fyllt 16 år.
* Varit och shoppat på Selånger marknad :)
* Varit i Birsta ett otal gånger och kollat på massaaaa grejer som jag vill ha...
* ....och som min pojkvän vill ha.
* Fått lägenheten, bara tanten skickar kontraktet så vi kan skriva på nå så jaevust (jag tog det av dig, IDDE!) nångång.
* Varit i Östersund på en mindre liten mysig semester med darling :D Badade på badhuset :)
* Varit på loppis, jag tror, 6 gånger. Och jag har FYNDAT!!!
* Hälsat på min kusin och hennes familj i Östersund.
* Jobbat ideellt på min boyfriends jobb =)
* Kokat saft med min mamma (mest mamma, vi smakade bara mest).
* Hälsat på min farmor och farfar.

Ja, nu kan jag inte komma på nå mer, men själv så tycker jag att det har hänt rätt så många grejer av värde den här korta perioden. Hoppas det blir mer så, det är ju alltid roligt att hitta på nya (eller gamla) spännande saker :)



Idag

Klev vi upp ca. 0800, eller iallafall jag. En annan låg ju och snarkade till nio! Sedan åkte vi lite mer norrut fast samtidigt åt öster och mot kusten, men ändå in i skogen på nåt vis.
Jaja, där grejade vi inte så mycket utan åkte senare till Härnösand då det skulle arbetas så man får lite pengar dåå.. Själv gick jag på stan och gjorde av med dom! =) Köpte goda mackor och gick till darlings jobb och hjälpte honom med arbetet där :) Jag tycker bara det är roligt jag!! :D Innan vi åkte hem köpte vi med oss lite tomatsoppa och sånt och sen åkte vi hem och myste framför tv:n med maten :) Såå gott!

Nu sitter han tydligen framför sin dator och ska spela nåt spel, jag vill ju sova jag. Men får väl ta och göra det själv då!

Godnatt och hörs!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men äntligen får man läsa ngra rader:))

Desamma, å glad e jag för det! PÖSSKRAM:))

2008-08-28 @ 10:58:09
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Postat av: IDDE

tjuv !

2008-08-28 @ 16:27:13
URL: http://cowabungaalltso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback