Näeee!

Usch, nu åkte Robin och jobbade. Egentligen skulle han börja
14.30 men då ringer dom ju som vanligt från hans jobb och
undrar om han inte kan börja tidigare,
så här sitter jag nu, alldeles ensam.

Jag hade tänkt gå ut och gå men det bara regnar och
regnar så det är nog inte så tillfredställande. Istället får jag väl
städa (som vanligt) och hitta på nåt annat trevligt, vad
nu det ska vara. Har börjat bli sugen på att göra om mitt fynd
lite som jag hittade på loppis :D Men jag vet inte om jag har tid för det :/


Ska det bli kattungar igen?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ååååååh vems missungar?:)) Jag pluggar jag, jippi, i samma rolighetsnivå som städning....huu.!Hörsh bejbiii!

2008-08-28 @ 13:13:25
Postat av: Anny

mysigt var ordet :) jaså det är dags för kissemissar? haha ja det går fort så är det gjort ;)

2008-08-28 @ 13:56:15
URL: http://annylindgren.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback