Inget att göra..

Eftersom jag hade väldigt lite för mig inatt så påbörjade jag ett tidsfördriv, ni känner säkert igen det från någon annanstans xD



Googla på alla frågor som ställs här,
ta sedan första bilden. Fuska inte!

1. Förnamn
2. Efternamn
3. Bor
4. Namnet på personen som du pratade med sist
5. Ålder
6. Senaste saken du åt
7. Färgen på tröjan du har på dig
8. Jag känner mig...
9. Jag hatar...
10. Jag gillar...



1. Erika
332229-5

Ja, jag vet inte. Är det så här jag ska se ut när jag blir stor? :|



2. Engblom
image6

Mjaa, det är ju mitt efternamn. Hmm...



3. Fränsta
image7

Jo, men där har jag varit :)



4. Robin
image8

Hmm, näe! Riktigt sådär såg han faktiskt inte ut....



5. Nitton
image9

???


6. Hårdbröd
image10

Jahapp



7. Vit
image11

Jag hoppas verkligen att det där är godis, annars vet jag inte vad jag ska tro :S



8. ...ensam
image12



9. ....dig
image13

Jaa, du vet vem du är!


10. ...myspys
image14

Aahh, riktigt mysigt :D



Det var väl allt för mig den här gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback